کلیدواژه: فرهنگ مشتری مداری ؛ کیفیت خدمات ؛ مشتری ؛ مشتری مداری
نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ امیدی، مسلم
ناشر: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان های خدماتی، مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند. آن ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مشتریان به معنی توجه به کیفیت و ارائه خدمت به مشتریان است، بنابراین هر سازمانی تلاش می کند که مشتری گرا باشد. هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر عوامل موثر بر... ادامه
سال:1400
لینک به محتوا با زبان هدف